Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Vím, že jste článek psala v nadsázce, pro pobavení, taky to tak beru. ale jinak, stejně špatně řídí i plno mužských a ti přitom o sobě nepochybují.;-D

Tak se nenechte pár drobnými počátečními nezdary odradit. Ono se to poddá, já jsem zpočátku řídila strašně, ale snažila jsem se vždy jet opatrně, a když na mne někdy pánové posunkovali (že jsem....), tak jsem kývala hlavou, jakože mají pravdu, tím se situace uklidnila.;-D

Ženy mají přitom při řízení jednu výhodu - když se vám něco nezdaří, máte poruchu, dojde vám benzín, stačí stát u auta, tvářit se zoufale (to nedá moc práce, ne?;-)) a určitě za chvíli zastaví ochotný muž, šťastný, že může poradit a pomoci - to ještě stále přetrvává.Díky za to, gentlemani silnic!R^

Nikdy nevíte, kdy se vám bude řidičák a to, že jste kapku vyježděná, hodit - najednou ten, kdo běžně řídí, si třebas zlomí nohu, děti budou mít školu či kroužky daleko, budete (s dětmi, se psem, s kočkou...potřebné dosaďte sama) muset v noci jet k lékaři atd. Vidím to dnes kolem sebe,všechny, které se nechaly znechutit manželem nebo jinými spolujezdci a nechaly řidičák ležet, dnes trpce litují,jsou závislé na druhých, musí si brát všude taxi atd. - ona MHD nefunguje všude...

Vytrvat,překousnout nezdary...!

1 0
možnosti
TH

"Vím, že jste článek psala v nadsázce, pro pobavení, taky to tak beru. ale jinak, stejně špatně řídí i plno mužských a ti přitom o sobě nepochybují"

Do kamene tesat. A navic to o sobe nikdy verejne a pro pobaveni zen nikdy nevysilaji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 762x
Vždycky s nadsázkou. A třeba zrovna o Vás.

Seznam rubrik